سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صمیمانه ...

صفحه خانگی پارسی یار درباره

برای مسیح (ع)

    نظر

جهان را صاحبی باشد خدا نام ....

*...آن طفل (به امر خدا)به زبان آمد و گفت: همانا من بنده خاص خدایم که مرا کتاب آسمانی و شرف و نبوت عطا فرمود . و مرا هر کجا باشم برای جهانیان مایه برکت و رحمت گردانید .... (مریم ــ 30،31) 

سلام بر تو که پرچمدار سپاه صبح هستی آن زمان که خورشید ولایت مهدوی اش در مشرق امید به طلوع می نشیند .

سلام بر تو که پیام آورمهر هستی در پهنه ایمان .

سلام بر پیامبر خدا .... مسیح مهر .

سلام بر برادر نبی مکرم اسلام .

سلام بر تو که در کالبد زمانه ات دمیدی تا مرده دلان عصر جهالت و سنگ زنده شوند .... اما افسوس ... افسوس که نه تنها زنده نشدند بلکه در عمیق ترین لحظه های خواب جاهلانه شان مسیح دروغین ساخته ذهن منحرفشان را به صلیب کشیدند .... غافل از اینکه مسیح خداوند از میان 124000 نبی و فرستاده برگزیده شده است برای علمداری آخرین نشانه نورانی خدا بر روی زمین .

امروز در آنسوی مرزهای عقیده در میان مدعیان دروغینت جز نامی از تو باقی نمانده است ...

در روزگار دسیسه و نیرنگ غافل مردمان به ظاهر مسیحی دستهای حقیقت را با طناب فتنه بسته اند و در خیابان های غفلت بی احترامی اش می کنند . اخوت تو و پیامبر رحمت را انکار می کنند و چه غافلند از قرار بزرگ هستی ... اهتزاز پرچم عدالت مهدوی بر فراز دستان نورانی تو ....

چه کور دل مردمی هستند آنان که این همه قرابت را نمی بینند و چه زیانکار مردمانی هستند آنان که دانسته و آگاهانه انکار می کنند حقیقت مسیح و دم مسیحایی یوسف فاطمه (س) را .

ای کاش هنوز یکشنبه ها رنگ و بویی از تو داشت و هنوز رد پایی از تو و راهت در میان مدعیان پیروی ات باقی مانده بود .

ای روح خدا !

سلام خدا بر تو و بر روزی که همراه آن حضور اهورایی ظهور خواهی کرد .

و سلام خدا بر آن روز که از نور وجود مهدی آل محمد ، فتنه ها و دسیسه ها رنگ می بازد و زمین زیر گامهای مبارک آن دادگستر نفسی تازه می کند ....